最近老將出輯的挺多的,不過,小時候很喜歡U2的這首歌,雖然現在也很喜歡,主唱的嗓音真的很特別,還記得小時候聽這首歌時,完全不懂歌詞的意思,卻被感動的想哭呢!查了一下,哇喔~1987年代的歌曲呢,老歌啦~~

With or without you

See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side
I'll wait for you

Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait without you
With or without you
With or without you
Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And I'm waiting for you

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

My hands are tied
My body bruised she got me with
Nothing win
And nothing else to lose

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you

With or without you


有或沒有你  

看到妳眼神中,如石頭般堅硬的雙瞳
看到妳如坐針氈,焦慮不安
我等著妳

變變戲法,耍耍手段,改變扭轉命運吧
如坐釘床一般,她讓我等待
我一直等著她
有或沒有妳
有或沒有妳
穿越狂風暴雨,我們到達了海岸邊
妳給了我全部,但我要更多
我一直都在等待著妳

有或沒有妳
有或沒有妳
我都不能活
有或沒有妳

然而妳放逐了妳自己
然而妳放逐了妳自己
放逐
放逐
妳放逐了妳自己

我的雙手被綑綁住了
我的身上都是因她而起的瘀傷
一切已經沒什麼好輸
也沒有什麼好贏的了

然而妳放逐了妳自己
然而妳放逐了妳自己
放逐
放逐
妳放逐了妳自己

有或沒有妳
有或沒有妳
我都不能活
有或沒有妳

有或沒有妳

歌詞引用http://home.kimo.com.tw/liitsz2002/newpage2.htm

arrow
arrow
    全站熱搜

    love TOKIO only 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()